Nytt...

år. Nyår firades i Lysekil i ett fantastiskt kustlandskap täckt med snö. Stugan va toppen och trevliga vänner gjorde denna helg superkul. Det fanns dock 1 timme som fick mig till panikångest. Jamie fick helt plötsligt för sig att han blivit jakthund. Han följde med 4 rådjur och blev borta 1 timme. Jag skrek, gråt och va helt säker på att aldrig få se honom igen. Helt plötsligt när det började skymma står han där och ser otroligt skyldig ut. Vilka känslor, glad, förbannad och helt utpumpad. Trodde aldrig att han skulle dra från MIG men tji fick jag.  Vi tränade sök dagen efter då var han lite sliten (undrar varför) och lite förvirrad (mer än vanligt). Han har fått gå okopplad efter detta men nu är det hårda skolan som gäller. Jag/vi hoppas på ett nytt givande år och inga fler rymningar.

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Björnis o Ewa

Tack för en trevlig och mysig nyårshelg.

2010-01-06 @ 18:47:10
Postat av: Anonym

Här va dä lungt!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-27 @ 16:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0