Tränar...

för fullt just nu. Helgen har vi ägnat åt att träna hund. Lördag blev det sök och lydnad. Söket funkar bra men lydnad på stigen eller när vi hämtar ut "figge" är under all kritik, får lägga mer tid på detta. Söndag blev det uppletande och lydnad. Ja vad kan jag skriva om detta??????????? så många frågetecken blir det när vi håller på med upplet, känns nästan som att jag ger f.. i allt och det får bli en kakhund. Ångrade mig lite när vi tränade lydnad, då blev det några +-poäng. Det var en trevlig helg med mycket sol och mycket folk vid klubben, kul tycker jag. Jamie fick också lära sig att man inte ska smyga ner i papperskorg med lock som har "vipp"-funktion. Det såg ganska roligt ut när han sakta ock skamsen kom med locket runt halsen. Undrar om han försöker en gång till hi, hi, hi. Kompisen Tessan hittade också på lite bus så de kanske samarbetar. Träning forsätter nog under veckan men till helgen drar jag ner till Göteborg för att va barnvakt och Jamie blir nog kvar i stan. Det räcker med 2 barn.
Hej, svejs

Kommentarer
Postat av: Björnis

"Lilla Ängelen" ska bli kakhund!!!!! njaaaaaa.....

2010-04-19 @ 20:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0