sök..

special har jag varit på under helgen. Vi åkte till djupa skogarna i Hagfors och fick många bra tips i sök. Kursen va egentligen till för att kunna ha kurs själv i sök och hur man kan lägga upp den. Krister Larsson va kursgivare och vi höll till på Hagfors BK, kan bara säga att allt va toppen. Stort tack till alla. Jamie fick köra några pass och han sköter sig bra, mest kritik (både ris och ros) fick jag själv. Fick höra att jag är otydlig och ofocuserad men det är bara att ta det till sig. Sista passet hade jag rättat till mig, så det funkade ganska bra. OJ oj vad det är kul med sök.
Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Björnis

Va det på lördagskvällen du va otydlig?

2009-09-18 @ 09:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0