Grått..

och mörkt har det blivit. Nu är det att träna i mörker. Lite nyttigt att träna på genomsura gräsytor. Jamie tycker inte det är helt ok att sätta ner rumpan i iskallt vatten men vem vill det. Det har faktiskt blivit några träningspass denna veckan. Jamie är pigg och rolig att jobba med. Ett undantag, skulle visa mina kursdeltagare hur en förstagång övning i upplet går till, Jamie sprang ut och hittade föremålet så det var inget större fel på detta MEN sen, ja då händer det som jag  INTE vill visa , han kör sina rundor med föremålet och demonstrerar och till råga på allt fick jag ett he..... att få in honom i bilen igen. Kändes inte så bra. Efter kursen blev det hårdträning i att avlämna föremål, funkade till slut men det är det ju bara Jamie och jag som vet.

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Björnis

Va gott att du Jamie vet, dä väl det viktigaste!? Kanske vi syns te hälga.

2009-10-28 @ 10:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0