Våren på väg?

Efter en (små)solig dag ser jag nu genom fönstret - snöoväder. Idag känns det som Jamie och jag är på G igen. Vi har tagit vår första långpromenad på 4 veckor, känns toppen. Har tränat lydnad med några hundkompisar och en ilsken terrier med en förståndshandikappad golfare till husse på Karlstads gamla flygfält. Jamie visade upp sin bästa sida idag. Undrar om han känner sig tävlingsfärdig eller bara färdig? Själv vet jag inte om jag har något mer att skylla på? Det kanske bara att ge sig ut i tävlingsträsket igen. För det är väl det vi vill och skoj det hoppas vi att det är...

Ser fram mot helgen när jag får gå på kurs med egen hund vilket jag inte gjort på mycket länge. Detta blir också en test för Jamie. Många nya hundar, ny miljö och vi återkommer med redovisning av utfallet. Troligen blir det ett vinterbad också...

Efter snö kommer solsken, natti natti!


Kommentarer
Postat av: Heidi

Men,lille venn!Varför har du ikke sagt noe om denne bloggen til meg????!Hittade den vi lite snoking!Haha,kul at du er på nett!!

2009-03-24 @ 15:15:48
URL: http://www.kronbacken.se
Postat av: Björnis

Välkommen tillbaka till bloggen. Tävlingsklar? Det får ni/du reda på efter första tävlingen. Ha dä så gott i badtunnan, vi provar när det är isfritt.

2009-03-25 @ 17:41:56
Postat av: Jubel-Troll

Hejsan! Roligt att hitta dig på nätet. Läser att du och din matte hittar på många roliga saker i skogen. Snart är det dax för det årliga lägret, hoppas vi syns då.



Hälsa din matte från min matte.



Troll

2009-03-29 @ 17:43:44
URL: http://www.larahund.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0