Nöjd..

är jag idag. Har tränat sök och det funkade riktigt bra. Jamie är pigg  och ser ut att tycka att det är kul igen. Vi har väl lite grejer som vi måste ta tag i och det är bl.a lydnad på stigen och när vi ska tillbaka till stigen med figgen. Efter söket tränade jag  lydnad för nu j..... har jag anmält till FÖRSTA lydnadstävlingen. 1:a momentet är ju linförighet som jag tydligen tränat dåligt på. Frittfölj är nog det som vi har tränat mest  och det var stor skillnad. Jamie tyckte det var konstigt när jag hade handen på magen och höll i kopplet, det blev lek med koppel. Annars funkar det väl ganska bra. Jag tar nog den här tävlingen mest som träning för mina nerver. Har inte tävlat på ca 10 år, så det är nog dags nu. Annars har det varit kalas igen. Min far fyllde jämna år. Nästan hela släkten var där. Jamie satt mest i bilen och såg så ledsen ut som en BC kan. Det gick en kusin till mig på,  tyckte det var bedrövligt så hon gav honom  lite föda som bestod av: rostbiff, fläskfile, potatissallad m.m., sedan tyckte hon att han skulle få komma ut och vara med,  jag stog lugnt i köket när Jamie kommer i hundra knutar och håller på att ta med tårtan i farten. Min mor tyckte inte att det va så kul så det blev bilen igen.
Ja, ja det är fart och fläkt jag vill ha.

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Lydnadsprov

Heja heja! Träna träna!

2009-06-15 @ 11:26:25
Postat av: Björnis

Fn att vi kommer att missa debuten för "lilla" Jamie

Tror att jag vet varför det bidde springande i stället för sök, för springande var det.........

Syns te hälga

2009-06-15 @ 15:16:15
Postat av: Maria

Men den missar inte jag... Vi syns i möra!

2009-06-18 @ 21:14:43
URL: http://www.reducks.se
Postat av: Heidi Billkvam

Så kul med debut!!!Lykka til!Og du gir meg beskjed om resultat med en gång???Trevlig midsommar!

2009-06-19 @ 14:12:58
URL: http://www.kronbacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0