Fritid...

är det inte mycket av just nu. Det ena kalaset efter det andra. Lite hundträning har det dock blivit. Lördag blev det sök efter ett långt uppehåll. Det funkade väldigt bra. Tisdag blev det lydnadsträning på norra fältet. Ja vad ska jag skriva om det? Jamie börjar väldigt bra men när vi kommer till moment apportering så spårar det mesta ur, även jag. Tror inte jag använt så många fula ord på så kort tid någon gång, Jamie svarade med samma mynt, jag fick en rejäl utskällning. Fick lite hjälp med att lugna ner mig och även med träning av momentet som upprepades 18 ggr med varierande resultat men vi avslutade med ett lyckat naturligtvis. Tack till den tålige. Det är nog bara att forsätta traggla.

Hej Svejs


Kommentarer
Postat av: Kråkan

Man måste vara lugn och sakta sakta närma sig det man vill uppnå!



Tvättar mig fortfarande med tvål i öronen, det var det värsta jag någonsin hört!

2009-06-12 @ 10:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0