Debuten..

är nu avklarad. NÖJD som bara den trots många missar. Morgonen började med nerver som låg utanpå. Gråt redan vid frukosten. Berättade detta för en träningskamrat och la till att jag inte ville tävla, fick ett mycket bra svar: "låt bli då". Klart jag vill tävla, tack Maria. De flesta momenten funkade bra men "ståendet" blev lite annorlunda, Har tränat länge med att kasta boll. För att va säker på att Jamie skulle stanna så blev kommandot lite hårdare än vanligt så J gjorde en tvärnit och en helomvändning i luften. Han trodde nog att det skulle komma MINST 5 bollar med ett så kraftigt kommando men han stannade i den ställningen, tack Jamie. Nu vet jag också att J klarar en nervös och vimsig matte, verkade nästan som han blev mer koncentrerad. Vi ser nu fram mot nya utmaningar.
Ha en trevlig sommar

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis! Skönt att ha första överstökad:-)

2009-06-30 @ 21:39:27
URL: http://www.reducks.se
Postat av: Monikz

2009-07-01 @ 18:27:19
Postat av: monika & Troll

WOW! Grattis till en fin debut. Jobbigt när tävlingsnerverna visar att dom finns....



Ha en bra sommar!



Monika och Troll

2009-07-01 @ 18:29:56
URL: http://www.larahund.dinstudio.se
Postat av: Björnis

Grattis till 1:a priset

2009-07-08 @ 11:55:46
Postat av: Heidi

Lite sen kommentar,men supergrattis til flott debut!Ut nå å tävla varje helg!så vänjer man sig!Det gör jag nu med vallningen!Annars blir det så skummelt,men tävlar man hela tiden,så blir man van:)))))

2009-07-19 @ 13:07:34
URL: http://www,kronbacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0