Vinter...?

nej men vinterkräksjuka blev det på min efterlängtade resa till Lubeck (hur får man dit prickarna). Fy detta va inte kul men tack vare alla trevliga resekompisar så blev resan väldigt lyckad ändå, hoppas inte jag smittade fler än en, sorry TÖ. På söndag tvingade jag mig själv att åka och valla med Jamie. Han va nu lite för ivrig och lyssnade sämre än förra gången. Fåren i fålla som tur va för J verkade sugen på fårkött. Tycker ändå att detta är väldigt kul , kanske vi anmäler till någon kurs så vi får ordning på både Jamie och mig. Idag har vi varit på flygfältet, Tessan, Nicki och Jamie har fått rusa runt och busa. Lite uppletande hann vi också med. Ja det är ju FORTFARANDE det här med avlämnandet. Gissa hur många fula ord J har lärt sig men skam den som ger sig. Nu till helgen hoppas vi kunna va med på sök.

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Stefan

Först så trycker man på en tangent (lite snett till vänster om Enter) med 2 prickar på, sedan på en annan tangent (typ u). Då blir det ü.



Jo du smittade en till, har precis torkat efter henne...



Hm, håller fortfarande på att tvätta öronen på mina små änglar...

2009-12-08 @ 18:28:36
URL: http://tessanochstefan.blogspot.com
Postat av: Ewa

Vi har klarat oss hittills, (om man törs säga det) hade vårat i julas!

Hoppas vi syns till helgen!

2009-12-08 @ 18:35:23
Postat av: Lollo

Sorry igen

2009-12-08 @ 21:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0