Snart...

nytt år. Julen är över, den tillbringade jag och Jamie i Göteborg. Det blev ännu en tågresa men Jamie har blivit en van resenär. Hemresan blev ett äventyr. Det hade kommit så mycket snö att banverket fick rejäla problem. Vi blev sittande på tåget i Göteborg 1 timme innan vi gav oss iväg och då blev det via Laxå. Vi kom hem, visserligen 2 timmar senare än vi skulle. Snö gillar jag så nu har skidorna kommit fram. Än har jag inte vågat mig på att låta Jamie dra men han tränas att dra i tre-spann och har enligt rapport blivit väldigt duktig. På vanliga promenader så har J väldiga problem med att hitta lämpliga ställen att uträtta sina behov men när han blir "draghund" så kan han uträtta sina behov i farten. Nu ska det nya året firas så med goda vänner åker vi till Lysekil. Det blir en rejäl packning med skidor och ryggsäckar, för träna hund ska vi också försöka hinna med, hoppas "nyårsblåsan" får plats.

Vill nu önska alla ett riktigt
GOTT NYTT ÅR
och nu äntligen ett godkänt foto min goa Jamie

Kärringberget i Göteborg

Kommentarer
Postat av: Ewa

Fint kort! Ser fram emot en trevlig Nyårshelg!

2009-12-29 @ 11:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0