Golf...

har vi inte börjat med än men att låna golfbanan och köra rapport va super kul. Det blev en lite klurig sträcka mellan vatten och kullar. Jamie tycker dett a är väldigt roligt. Lite tjuvstart men annars skötte han sig bra. Snabbheten står nog hundkompisen Tessan för, oj vilken fart. Tränade också uppletande, testade att lägga ut en keps men den va inte spännande så nu får jag nog börja variera föremål men annars funkade det  bra när belöningen va "snuttetuben". Jag va så nöjd att jag gjorde missen att slänga iväg bollen och så va cirkusen igång igen oj, oj, oj, oj..... va trött jag blir på detta.
Hej svejs


Kommentarer
Postat av: Björnis

Det verkar finnas en som INTE är trött på "slänga bollen"

2009-12-14 @ 15:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0