Vi fortsätter..

Nu har det gått några dagar igen. Jamie och jag har kört några lydnadspass som funkat riktigt bra men J är fortfarande lättstörd, hjälp??? är det åldern eller?? Själv har jag genomgått den största nervpärs som finns. Domarprov, fyf.. Arbete till 17. 00, snabbt hem på cykel, sliter ut Jamie springer till bilen, gott med tid för att hinna till Forshaga där provet ska ske, vad händer?? BILEN startar inte, är detta sant? 18.00 ska provet starta, PRICK. Ringer till kursansvariga som då befann sig i Skåre (själv i Karlstad) de tvärvänder (tror jag) blir upphämtad och kommer i tid till provet, kommer inte ihåg vad jag svarat på frågorna, vet bara att handen skakade hela tiden. Kanske ska man tro på ödet, klarar jag det inte kan jag jag skylla på detta...hi, hi
Tur att det finns riddare
STORT TACK till Svinge o Björnis
och till den som fixade bilen dagen efter, felet på bilen tar vi en annan gång..

Kommentarer
Postat av: Björnis

Tvärvände gjorde vi i Skåre och på med "blåljusen" i riktning Karlstad. Är man positiv så brukar allt lösa sig........ Om du skakade så märktes det inte mycket av det.

2009-04-17 @ 09:25:01
Postat av: Heidi

Oj,hvilken pers!!!Vi hoppas nu dommarprovet gick nra endå!

Og Jamie?Det får vi löse,lille vänn,ring meg endag!



2009-04-17 @ 12:26:06
URL: http://www,kronbacken.se
Postat av: Emelie och Arn

Hej! Hittade hit via Heidis hemsida. Hoppas ditt prov gick bra!

2009-04-19 @ 18:32:30
URL: http://www.bordercolliedog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0