Kul...

har det faktiskt varit föregående vecka. Onsdag lydnadsträning Skutberget som funkade ganska bra, det är halterna som krånglar p.g.a. lite okoncentration. Lördag sök Borgvik, väldigt nöjd, fart och inte ett enda stopp. Känns som Jamie börjar hitta tillbaka. Söndag var det mig själv jag tränade i att vara med och "bakdöma" (vilket konstigt ord) spårprov LKL och HKL i Borgvik. Det var Eva Melander-Jansson och jag som fick tänka till lite extra. Efter tävlingen orkade faktiskt jag och Jamie ta ett lydnadspass. Tränade nog mest på att J SKA komma tillbaka med kastad leksak, tror faktiskt att jag börjar få kläm på detta. J har nog dresserat mig att komma och hämta leksaken när han stannar en bit från mig men nu är det slut på det.
Dammade av husvagnen och hade otroligt "gött" väder och med goda vänner en trevlig helg.
Hej svejs

Kommentarer
Postat av: En som va mä

Kul att "lilla" Jamie ä tebaka, dä här mä kamp innan verkar funka bra.

2009-04-28 @ 07:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0